جستجو
Rial
همه دسته بندیها
    Menu Close

    گروه مالی نوید

    معرفی شرکت شرکت سبدگردان نوید (سهامی خاص) با گردهم آمدن عده ای از نخبگان و فارغ التحصیلان دانشگاه تهران، اساتید دانشگاهی و صاحب نظران حرفه ای که هر یک دارای تجربه ای بالغ بر 10 سال در بازار سرمایه و بازار پول هستند، در سال 1400 تشکیل گردید و هدف آن مدیریت دارایی های اشخاص از طریق بازار سرمایه است. با توجه به آنکه سرمایه گذاری در بورس هم اکنون بخشی از سبد سرمایه گذاری اغلب خانواده ها را تشکیل می دهد، سرمایه گذاری سودمند و طبق قوانین و مقررات از اهمیت ویژه ای برخوردار است که این مهم سرلوحه کار شرکت سبدگردان نوید است. شرکت سبدگردان نوید پس از اخذ مجوزهای لازم از سازمان محترم بورس و اورق بهادار، در تاریخ 1400/06/10 طی شماره ثبت 582560 با سرمایه چهل میلیارد ریال (تماما پرداخت شده) و شماره شناسه ملی 14010238914 نزد اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری تهران و با شماره 11879 در تاریخ 1400/06/17 نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت گردید.

    مشاهده به عنوانن جدول فهرست
    مرتب سازی بر اساس
    نمایش در هر صفحه
    تصویر  صندوق سرمایه گذاری (در سهام) نوید دانایان پارس

    صندوق سرمایه گذاری (در سهام) نوید دانایان پارس

    صندوق سرمایه گذاری نوید دانایان پارس ثبت شده به شماره 54138 نزد مرجع ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری با هدف جمع‌آوری سرمایه از سرمایه‌گذاران و تشکیل سبدی از دارایی‌ها و مدیریت این سبد، با توجه به پذیرش ریسک مورد قبول، تلاش می کند، همواره بیشترین بازدهی ممکن را برای سرمایه‌گذاران خود به ارمغان آورد. کلیه مستندات شامل امیدنامه، اساسنامه، مجامع صندوق و اطلاعیه های این صندوق، درتارنمای اختصاصیتارنمای اختصاصی آن در دسترس همگان است.
    0/00ريال
    تصویر  صندوق سرمایه گذاری بازارگردانی اختصاصی توازن نوید

    صندوق سرمایه گذاری بازارگردانی اختصاصی توازن نوید

    صندوق بازارگردانی توازن نوید با هدف بازارگردانی سهام و اوراق قابل معامله در بورس تهران و فرابورس تهران پس از تاسیس در تاریخ 1401/03/25 طی شماره ثبت 53766 در تاریخ 1401/03/25 مجوز فعالیت خود را از سازمان محترم بورس و اوراق بهادار اخذ و رسما فعالیت خود را آغاز نموده است.
    0/00ريال