جستجو
Rial
همه دسته بندیها
    Menu Close

    سامانه کنترل هوشمند ورود و خروج کالا از بیمارستان

    در سالهای اخیر بسیاری از مراکز بزرگ و پرازدحام مانند مراکز درمانی و بیمارستانها و ...  از سرقت وسایل و ابزارهای با ارزش و گران خود شکایت داشتند و به دنبال راه حلی بودند تا این مشکلات را به حداقل برسانند. در این راستا کارشناسان شرکت به همراه جمعی از کاشناسان حراست و انفورماتیک و مدیریت این مراکز با استفاده از تکنولوژی های نوین ، سامانه ای را در سال 95طراحی و تولید نمودند که هدف اصلی در تولید آن ، کنترل هوشمند لوازم با ارزش و گران قیمت مجموعه هایی مانند بیمارستانها (مثلا کنترل ویلچر که بسیار سرقت می شود) و مراکز درمانی و یا مجموعه هایی مشابه بود. در این نرم افزار از تکنولوژی برد بلند RFID  Active  استفاده شده است.

    در این روش ، دستگاه اصلی (Reader) در ورودی و خروجی های مجموعه نصب می شود و توسط این نرم افزار که در اتاق کنترل و یا نگهبانی نصب شده است و بصورت مانیتورینگ کار می کند و با دستگاه در ارتباط است به ورود و خروج اقلامی که مجهز به تگ شده اند ، نظارت دارد.(شکل زیر)

    و به محض خروج غیر مجاز آلارم تعبیه شده به صدا درآمده و مسئول حفاظت با خبر می شود.

    مشخصات فنی ریدر های اکتیو برد بلند RFID :

    آنتن برد بلند اکتیو به آنتن هایی گفته می شود که تگ های آنها  داری باطری بود و خود تگ نیز به عنوان فرستند یا گیرنده یا هردو کار می کند و برای هوشمند سازی موارد مختلف بسیار کار برد دارد .در این نوع ریدر برد بلند اکتیو  آنتن تنها به صورت گیرنده و دید مستقیم کار می کند (هیچ گونه امواج از خود ساطع نمی کند ) و این باعث می شود هیچ گونه ضرر و زیانی برای افراد نداشته باشد . آنتن هم گیرنده و هم فرستند می باشد.

    تگ های این ریدر فرستنده می باشند که با توان بسیار پایین کار کرده و به همین علت باتری آنها بیشتر از یک سال عمر می کند و همچنین برد خواندن تگ در محیط باز تقریبا تا 15 متر می باشد.

    ویژگی های آنتن برد بلند Polaris Active :

    1. توانایی  قرائت تگ از داخل ماشین ، داخل کیف ، جیب و یا به صورت کلی از پشت مانع مانند دیوار را دارد.
    2. اختلالات  فرکانسی  تاثیر کمتری روی این دستگاه دارد .
    3. عمر طولانی باتری (بیش از یک سال )
    4. قیمت بسیار مناسب نسبت به دیگر مدل ها
    5. نصب سریع و آسان ( تنها با اتصال به برق شروع به خواندن تگ می کند )
    6. خروجی wigand  یا Serial  بسته به انتخاب مشتری
    7. تغییر برد از 1 الی  15 متر  از طریق سخت افزار
    8. مناسب برای استفاده در ورودی و خروجی ها و پارکینگ ها  (هوشمند سازی پارکینگ)
    9. مناسب برای هوشمند سازی و اعلام ورود افراد به یک مجوعه

    حال بایستی وسایل مورد نظر مثلا ویلچر  باید مجهز به تگ های مربوطه شوند تا دستگاه اصلی امکان کنترل آن را داشته باشد که برای این منظور از تگ اکتیو برد بلند استفاده می شود.(شکل زیر)

    این تگ باید در جایی که در دید و دسترس افراد نباشد جاسازی شود که بصورت سهوی و یا عمدی مانع کنترل ریدر اصلی نشوند.

    مشخصات فنی تگ اکتیو برد بلند RFID :

    این تگ مخصوص ریدر برد بلند اکتیو پلاریس می باشد که به صورت فرستنده کار کرده و شامل دو عدد باطری سکه ای با طول عمر بیشتر از یک سال می باشد.

    یکی از ویژگیهای این تگها سایز بسیار کوچک آنهاست که به راحتی قابل استفاده برای موارد مختلف می باشد.

    این مجموعه ی سخت افزاری باید به همراه نرم افزار عملیات کنترل و پردازش اطلاعات را انجام دهد. که این نرم افزار نیز بصورت کاربدی و با کاربری آسان طراحی و تولید گردیده است که قابل استفاده برای مراکز درمانی و مجموعه هایی است که ابزار و وسایل با ارزش و گران قیمت دارند و نیاز به کنترل هوشمند می باشند.

    در این نرم افزار امکان تعریف کلیه ی وسایلی و تجهیزاتی که مجهز به تگ شده اند وجود دارد . و کاربر می تواند پس از تعریف تگها ، آنها را در مکانهای مورد نظر قرار دهد.

    در بخشی از نرم افزار امکان تعریف تگهای مجاز ورود و خروج وجود دارد که در این صورت آنتن مرکزی (Reader) پس از ارسال اطلاعات تگ خوانده شده به نرم افزار ، سامانه با توجه به تعریف تگهای مجاز در بانک اطلاعات ، نسبت به هشدار یا عدم هشدار واکنش مناسب را نشان خواهد داد.

    امکان گزارشگیری از هشدار ها ، تگهای ثبت شده ، تگهای مجاز ، ورود و خروجها و ... در نرم افزار مذکور وجود دارد.

    این نرم افزار امکان مانیتورینگ لحظه ای را برای بخش حراست و نگهبانی و همچنین بخش مدیریت فراهم می کند و با استفاده از آن تمام تگهایی که در دید آنتن اصلی قرار بگیرند بلافاصله بروی صفحه مانیتور نمایش داده می شوند. و امکان رصد ثانیه ای برای اقلام مجهز شده به تگها وجود دارد.این نرم افزار قابلیت نصب در شبکه رو دارد و می توان بروی کلایتنهای مختلف با سطح دسترسی های مختلف نصب نمود.ضمنا بانک اطلاعاتی آن بروی سرور قرار می گیرد .(با بانک اطلاعاتی MS SQL Server  طراحی شده است.)

    فروشنده: SMART PROGRAMERS
    0/00ريال
    i h
    ارسال به
    *
    *
    روش ارسال
    نام
    تخمین تحویل کالا
    قیمت
    روش حمل و نقلی وجود ندارد
    0.0 0
    بررسی و نظر خود را بنویسید Close
    • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
    *
    *
    • بد
    • عالی
    • بد
    • عالی
    • بد
    • عالی