جستجو
Rial
همه دسته بندیها
    Menu Close

    تولدی دوباره پس از سرطان

    رنج ها حرف های جذابی برای گفتن دارند

    در سال‌های اخیر بررسی کیفیت زندگی بیماران مبتلا به سرطان اهمیت ویژه‌ای یافته است. سرطان در تمامی ابعاد زندگی بیماران به درجات مختلف تاثیر می‌گذارد.

     

    فروشنده: بصیری غرب
    0/00ريال
    i h

    در سال‌های اخیر بررسی کیفیت زندگی بیماران مبتلا به سرطان اهمیت ویژه‌ای یافته است. سرطان در تمامی ابعاد زندگی بیماران به درجات مختلف تاثیر می‌گذارد.

    واقعیتی که وجود دارد این است که هیچگاه زمان مناسبی برای ابتلا به سرطان وجود ندارد، اما موضع امیدوار کننده این است که اکنون، امروز، زمان فوق العاده‌ای برای مبارزه با آن است. امید روزافزونی مبنی بر اینکه ما در آستانه درمان سرطان هستیم وجود دارد.

    بیماری که :"امپراطور همه بیماری‌ها" نامیده می‌شود. بیماری که به تازگی تشخیص داده می‌شود و هر یک از عزیزان او، باید به مسائل گوناگونی فکر ‌کنند و تصمیم های زیادی پیش رو دارند، حتی اگر آنها قبلاً سرطان را در یکی از اعضای خانواده، دوست یا همکار خود تجربه کرده باشند، تشخیص خود فرد به سرطان موضوعی به کلی جدی و بسیار سخت‌تر است.

    جای تعجب نیست که آنها با همه پیچیدگی‌هایی که با آن روبرو هستند و خواهند بود از خود و دیگران بپرسند" از کجا می‌توانم مسائل ضروری را بیاموزم؟"

    هدف از ارائه مطالب دراین پلتفرم، آشنایی بیماران مبتلا به سرطان با چالش‌های پیش روی آنان و بیان روش‌های مقابله و تطابق پذیری با این مشکلات است. شما واطرافیانتان در مسیر پر پیچ و خم درمان سرطان که بامسائل و تنش‌های جدی روحی و روانی روبرو هستید، تنها نخواهید ماند.

    http://bematchbest.ir/fa/%D8%AA%D9%88%D9%84%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%BE%D8%B3-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D8%B1%D8%B7%D8%A7%D9%86